Zimna Wojna – wspaniały czas dla ludzi mojego pokroju. Światowe mocarstwa USA i Związek Sowiecki rywalizują ze sobą nieustannie na każdym kroku. Mnie, oczywiście, najbardziej interesuje ich rywalizacja na tle zbrojeń. Niewidzialne dla radarów samoloty, atomowe łodzie podwodne, helikoptery szturmowe i potężne czołgi. Te ostatnie interesują mnie w szczególności, są idealnym narzędziem zniszczenia, które jest w stanie zrównać z ziemią piechotę przeciwnika. W arsenale G.I. Joe można znaleźć czołg inny niż wszystkie, naszpikowany nowinkami technicznymi MOBAT — zmotoryzowany czołg bojowy — który byłby idealnym łupem dla mojej organizacji... 

 

DRODZY CZYTELNICY PRZED WAMI KOLEJNY NUMER G.I.JOE. TYM RAZEM KOMANDOR COBRA OSOBIŚCIE DOWODZI MISJĄ, KTÓREJ CELEM JEST ZDOBYCIE NAJNOWOCZEŚNIEJSZEJ TECHNOLOGII PANCERNEJ — SUPER CZOŁGU ZWANEGO MOBAT. SCENARIUSZ I RYSUNKI TO ZASŁUGA, ODPOWIEDNIO – LARRY’EGO HAMY I DONA PERLINA. 

 

Przy tworzeniu tej translacji pomagali mi MacG, Komiksiarzyk,  Gruumsh i Komixpmi. 


MEGAUPLOAD (CBR)

MEDIAFIRE (PDF)





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty