Nazywam się Cobra, Komandor Cobra. Od zawsze uważałem, że moim przeznaczeniem jest władza absolutna nad całym światem. Aby ją osiągnąć, jestem gotów na wszystko. Dzięki mojej smykałce do biznesu zebrałem odpowiednie środki, by kupić własną armię, uzbroić ją i zacząć swoją kampanię, której celem jest ŚWIATOWA DOMINACJA. Swoją organizację nazwałem Cobra na cześć gadów, które fascynowały mnie od wczesnego dzieciństwa. Udało mi się zebrać wokół siebie lojalnych pomagierów, takich jak Baronessa, których cele są zbliżone do moich. Po kilku mniejszych akcjach skrupulatnie zaplanowałem przedsięwzięcie, które zapewni mi niezbędną wiedzę potrzebną do realizacji mojego celu, jedyne co muszę zrobić to porwać słynną Dr Burkhart genialną fizyczkę pracującą nieświadomie dla rządu Stanów Zjednoczonych przy projekcie Doomsday. Pionki są już na szachownicy, czas rozpocząć grę... COBRAAA!!! 
 
DRODZY CZYTELNICY OTO PRZED WAMI PIERWSZY NUMER G.I.JOE Z WYDAWNICTWA MARVEL COMICS. PIERWOTNIE UKAZAŁ SIĘ ON W CZERWCU 1982 ROKU. OD POCZĄTKU SCENARZYSTĄ CAŁEJ SERII BYŁ LARRY HAMA, WETERAN Z WIETNAMU I UTALENTOWANY FACHOWIEC — ODPOWIEDNI CZŁOWIEK NA ODPOWIEDNIM MIEJSCU. ZA RYSUNKI DO PIERWSZEGO NUMERU ODPOWIADAŁ HERB TRIMPE, UZNANY RYSOWNIK, KTÓRY PRACOWAŁ WCZEŚNIEJ PRZY KOMIKSACH O HULKU CZY DEFENDERS. MIŁEJ LEKTURY... 
 
Przy tworzeniu tej translacji pomagali mi MacG, Komiksiarzyk i Komixpmi. 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                          D                                                                                                                                    Doomstep 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty