Kiedy w grudniu 1979 roku Sowieci wkroczyli do Afganistanu, stało się dla mnie jasne, że będzie to idealna sytuacja do handlu bronią, wojskową technologią oraz pozyskiwaniem doświadczonych w boju zasobów ludzkich. I nie myliłem się! Rosjanie, których „interwencja” zaostrzyła tylko wewnętrzny konflikt, mają teraz świetną okazję do przetestowania najnowocześniejszej broni i pojazdów prosto z fabryk ich potężnego przemysłu zbrojeniowego. Dzięki „Słowikowi” mojej „wtyczce” w drużynie G.I.JOE zdobyłem informacje na temat pewnej operacji, której celem jest przechwycenie przez Amerykanów eksperymentalnego radzieckiego samolotu szpiegowskiego...


DRODZY CZYTELNICY, Z KOLEJNĄ MISJĄ DRUŻYNA G.I.JOE PRZENOSI SIĘ TYM RAZEM DO AFGANISTANU, GDZIE CZEKA ICH STARCIE ZARÓWNO Z ROSJANAMI, JAK I Z SIŁAMI COBRY. W TYM NUMERZE DEBIUTUJE GWARDIA PAŹDZIERNIKOWA – SOWIECKA ODPOWIEDŹ NA DRUŻYNĘ G.I.JOE. A WSZYSTKO TO NARODZIŁO SIĘ W GŁOWACH LARRY’EGO HAMY I HERBA TRIMPE’A. MIŁEJ LEKTURY.


Przy tworzeniu tej translacji pomagali mi MacG, Komiksiarzyk,  Gruumsh i Komixpmi.


MEGAUPLOAD (CBR)

MEDIAFIRE (PDF)








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty